⭕️ پیام تشکر، خداحافظی و کسب حلالیت مهندس وکیل سپه

✅ من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق

✅ بودن در کنار دوستان، همکاران و همشهریان عزیز در بزرگترین بنگاه اقتصادی استان اردبیل فرصتی دوباره برای حضور دگرباره در منطقه و کسب تجارب ارزشمند فراوان در این مدت 9 ماهه بوده و مایه بسی افتخار و خرسندی برای اینجانب می باشد. در طول چند سال گذشته بجز در موارد اندک که آن هم به هنگام مراسمات و اعیاد میسور می شد، از محضر شما عزیزان گرانقدر مهجور و محروم بودم و سعادت خدمت نصیب نمی گردید.

✅ هم اکنون که خدمت در سنگری دیگر در نظام مقدس جمهوری اسلامی میسر شده است، به رسم ادب و احترام سر تعظیم بر آستان بزرگواری های همکاران محترم فرود آورده و توفیق روزافزون برای همگی علی الخصوص مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره که نهایت همکاری را در کمال صمیمیت با اینجانب داشته اند، از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت می نمایم.

✅ ضمن خداحافظی از محضر پرسنل شریف شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بر خود واجب می دانم از تک تک شما عزیزان تقدیر و تشکر ویژه نموده و استدعا دارم اگر بنا به مقتضیّات و کمبودها قصوری بوده است، با سعه صدری که الحمدلله وجود دارد، به بزرگواری خویش حقیر را مورد لطف و عنایت قرار داده و حلالم بفرمائید.

✅ زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست/ هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود/ صحنه پیوسته بجاست/ خرّم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

 

وکیل سپه
عضو هیئت مدیره شرکت و معاون فنی و صنعتی
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی