⏪ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان طی بازدیدی که به همراه معاون کشاورزی و دامپروری، مدیر امور فنی و مهندسی شرکت و کارشناسان مربوطه از مجتمع باغات میوه داشت، گفت: نهالستان و باغ مادر جدید در شرکت کشت و صنعت مغان ایجاد می شود که این امر تحول جدیدی در باغبانی منطقه و کشور بوجود خواهد آورد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت با اشاره به اینکه نهالستان فعلی در مجتمع باغات میوه 30 هکتار می باشد، اظهار داشت: هر چند نهالستان موجود در سطح منطقه و استان بی نظیر است، با این حال تولید نهال های استاندارد، عاری از ویروس، ایجاد بانک ژن از ارقام موجود در سطح کشور و همچنین تهیه پیوندک از ارقام شناسنامه دار در سطح وسیع و گسترده، نیاز اساسی این بنگاه تولیدی بوده و مدیریت شرکت برنامه ویژه ای در این خصوص دارد که البته اقدامات اولیه انجام و در دست اجراست. این امر به ایجاد و احداث باغات جدید با نهال های استاندارد در سطح شرکت و منطقه کمک شایان توجهی خواهد کرد.

✅وی افزود: ایجاد و احداث نهالستان جدید و باغ مادر مدرن از ضروریات شرکت بوده و در همین راستا با همکاری معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی و موسسه تحقیقات ثبت و گواهی نهال و بذر این پروژه در مجتمع باغات میوه با سعی و کوشش کارشناسان فنی و کارگران زحمتکش شرکت به سرعت در حال اجرا می باشد.

✅ حمزه دیدار، مدیر مجتمع باغات میوه گفت: نهالستانی که در حال حاضر اقدامات آن با سرعت در حال اجراست، مجموعه ای فاخر برای شرکت و حتی کشور خواهد بود و به تامین قسمت عمده ای از نیاز باغداران بخش های دولتی و خصوصی یاری خواهد رساند.



✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان