مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان طی بازدیدی که مشاوران مدیرعامل و برخی از مدیران امور مختلف شرکت نیز حضور داشتند، بر ضرورت استفاده از ادوات قابل استفاده موجود در محوطه ادوات ماشین آلات انبار مرکزی تاکید نمود.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت ضمن تقدیر از انتقال ادوات مختلف کشاورزی اسقاطی از امورات به انبار مرکزی و سورت، جداسازی و چیدمان منظم تجهیزاتی که بصورت نامنظم قرار داشتند با بیان اینکه استفاده بهینه از اموال موجود به صرفه جویی در هزینه های این بنگاه اقتصادی می انجامد، اظهار داشت: باید اقلام قابل استفاده ادوات از غیرقابل استفاده تفکیک شده و نسبت به استفاده از اموال نهایت اهتمام به خرج داده شود.

✅ وی افزود: مدیریت هزینه ها در زمینه تجهیزات ماشین آلات موجود در انبار مرکزی ایجاب می کند، قطعاتی که قابل تعمیر هستند، تعمیر شده و به نحو احسن از آنها استفاده شود و قطعاتی که غیرقابل استفاده هستند، به انبار ضایعات و اسقاط تحویل داده شوند. قطعات سالم موجود در ادوات باید با دقت سورت شده و تحویل انبار گردد و طی ساز و کار موجود امور انبارها در ماشین آلاتی که به آن قطعات احساس نیاز می شود، مورد استفاده قرار گیرند.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان