✅ همانانی که دست به قلم برده و نامه دعوت به فرزند رسول الله (ص) نوشته و ایشان را به کوفه دعوت نموده بودند، سرانجام و در هنگامه ای که می بایست با ذوق و شور هروله کنان به استقبال می شتافتند، شمشیرها بر میهمان به جرم خارجی بودن (نعوذ بالله ارتداد) برکشیدند. چرا که هیاهوی تبلیغات زهرآگین اموی، بصیرت کوفیان را کور کرده بود و آنان از همراهی سفینه نجات نه تنها باز ماندند، بلکه با شمشیرهای آخته در صحرای نینوا مقابل سومین نور هدایت از آستان امامت صف بستند.

✅ تبلیغ، تهدید و تطمیع اهالی زر و زور و تزویر به فاجعه ای جانگزا ختم شد که هزاران چکامه سوزناک می بایدش تا گوشه ای از درد جانکاه مظلومیت شیعه را مویه و زاری کند. بی بصیرتی کوفیان و مطامع دنیوی یزید و برخی خواص منتسب به یزیدیان جهان تشیع را با ماتم مستدامی دست به گریبان کرده که چاک کردن یقه و دریدن جامه تنها می تواند بخشی از عمق عزا را ملهم و مرحمی نهد.

✅ بدینوسیله فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و 72 تن از یاران باوفایش را به عموم عاشقان و رهروان راه ارزشمند امام قیام برای اصلاح امت و برپایی فریضه امر به معروف و نهی از منکر تسلیت گفته و امید آن دارم خداوند ما را به حرمت این ایام سوگواری با آن حضرت محشور نماید. آمین یا رب العالمین.

 

 

اسداله محسن زاده
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان