⏪ در راستای سلسله تفاهمنامه های همکاری با ادارات، نهادها، مراکز علمی و پژوهشی تفاهمنامه همکاری فیمابین شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با صدا و سیمای مرکز اردبیل منعقد شد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان این قرارداد برای استفاده از توان فنی و علمی مهندسان باتجربه شرکت در راستای ترویج و آموزش کشاورزی مدرن و استفاده از توان علمی و عملی برای آموزش زارعین استان با مرکز مزبور به امضا رسید.

✅ در این تفاهمنامه مقرر شد صدا و سیمای مرکز اردبیل با همکاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان برنامه های تولیدی، مستند و گزارش های خبری برای افزایش دانش کشاورزی و همچنین تبادل اطلاعات در خصوص آخرین دستاوردهای کشاورزی و دامپروری و صنایع وابسته تهیه و تدوین نماید.

✅ لازم به ذکر است بزرگترین مجموعه اشتغال استان اردبیل پیش از این نیز با مرکز رشد پارک علم و فناوری استان اردبیل، دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارساباد، سازمان فنی و حرفه ای کشور و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل اقدام به عقد قراردادهای همکاری نموده است.

✅ بزرگترین بنگاه اقتصادی شمال غرب کشور با دارا بودن زمین های حاصلخیز و مجموعه های باغات، دامپروری، زراعت و کارخانجات قند، لبنیات، پروسس بذر و میوه با اشتغال نزدیک به سه هزار نفر در تولید انواع محصولات باغی، زراعی، لبنی و صنایع وابسته زبانزد عام و خاص بوده و از بزرگترین مجموعه های کارگری کشور می باشد.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان