⏪ حاج عباس جهانگیرزاده، نماینده محبوب شهرستان های پارساباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی از شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بازدید نموده و با مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت دیدار و گفتگو کرد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های تام و تمام حاج عباس جهانگیرزاده از اقدامات اجرایی هیئت مدیره، اظهار داشت: اینجا مغان است و خاک آن متعلق به مردم آن است و ما نیز به نوبه خود هر اقدامی انجام می دهیم، برای مغان و شرکت بوده و از حمایت نماینده محترم منطقه کمال تقدیر و تشکر را داریم.

✅ مدیرعامل شرکت ضمن بیان اینکه کشت و صنعت مغان سودده شده و ما با تمام توان و آخرین ظرفیت پیش می رویم، در ادامه افزود: رکورد شیر با تولید روزانه 195 تن شکسته شده و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده به بیش از 230 تن خواهد رسید و این ظرفیت را داریم که با تامین نهاده ها در راستای تولید بیشتر و باکیفیت به افزایش هر چه بیشتر راندمان کمک کنیم. امسال در حوزه زراعت با افزایش 30 درصدی راندمان مواجهیم و وضعیت باغات میوه نیز در مقایسه با چند سال گذشته خوب بوده است.

✅ محسن زاده افزود: بنده به همراه هیئت مدیره برنامه زیرساختی برای شرکت تدوین کرده ایم که با احیای اساسی شرکت بتوانیم روسفید باشیم و شرمنده مسئولان و بخصوص مردم نباشیم.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت با بیان اینکه کشت و صنعت مغان بعنوان یک آشیانه و آبروی ماست، اظهار داشت: وظیفه ذاتی ماست که همانند یک پرستار از پرسنل حمایت کنیم و نماینده محترم منطقه در این راستا در کنار ما بوده و همه باهم هماهنگ هستیم. وی در ادامه افزود: امروز سی و هفتمین جلسه هیئت مدیره بوده و در طی این مدت 200 مصوبه داشته ایم. گرایش و انگیزه خرد جمعی پذیری در مدیریت فعلی زیاد می باشد و ما با تمام توان با پرسنل محترم و زحمتکش برای آبادانی منطقه و بخصوص احیای شرکت گام های اساسی برمی داریم.

✅ حاج عباس جهانگیرزاده، نماینده شهرستان های پارساباد، بیله سوار و اصلاندوز با بیان اینکه جهاد کشاورزی اصل بوده و از نظر اهمیت برابر با چندین وزارتخانه می باشد، اظهار داشت: با تعامل با بانک کشاورزی می توانیم برای سرمایه گذاری و دریافت تسهیلات یاریگر شما در شرکت باشیم. ماهانه سهمیه وام، تراکتور و ماشین آلات موجود است و علاوه بر تامین نهاده ها می توانیم در این موارد با ارائه طرح تا حد توان تاثیرگذار واقع شده و مصوبه بگیریم.

✅ نماینده شهرستان های پارساباد، بیله سوار و اصلاندوز با ذکر اینکه مردم و کشاورز باید در مرکز توجهات و تصمیم گیری ها باشند، چنین گفت: سیاست گذاری ها باید طوری باشد که کشاورز با اطمینان از خرید تضمینی محصولات با خیال راحت به کاشت، داشت و برداشت اقدام نماید. با حمایت اساسی از کشاورز می توان جلوی واردات بسیاری از محصولات را گرفت.

✅ نماینده منطقه در ادامه افزود: اقدامات شما در شرکت مایه افتخار است و جا دارد از طرف مردم از شما تقدیر و تشکر نمایم. عملکرد شما در سطوح بالا نیز مورد تائید است. مغان برای اولین بار توسط فرزندان خود مدیریت می شود و این اتفاق مبارک به جهت اینکه خروجی مثبتی دارد، در تاریخ ثبت خواهد شد.


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان