جلسه ستاد برداشت و برنامه ریزی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان که برای برنامه ریزی جهت روان سازی چالش های برداشت و دیگر مسائل شرکت با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران امورات مختلف برگزار شد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت در این جلسه ضمن تشکر از زحمات مدیران و تمامی پرسنل زحمتکش شرکت اظهار داشت: شرکت مغان یک شرکت قدیمی و گسترده است که تا به امروز از خود نیروهای متخصص و کارشناس شرکت کارها را پیش برده ایم و جهت انگیزش بیشتر به پرسنل، از امورات مختلف که در کارهای عملیاتی و میدانی فعال هستند می خواهیم که لیستی از این نیروها را بدهند تا در اولین فرصت از این عزیزان و زحمتکشان تشویق صورت گیرد تا ارج نهاده شوند.

✅ محسن زاده با تاکید بر برنامه ریزی و تدابیر برای برداشت ذرت سیلویی، گوجه فرنگی، فندق، بادام و دیگر محصولات در ادامه گفت: کار ما زراعت، باغبانی، دامپروری و تولید بوده و هدف اصلی ما افزایش راندمان تولید است و با حواشی نیز کاری نداریم و همکاران باید با سعه صدر، آرامش و سلامت نفس با پرسنل و مراجعه کنندگان به شرکت برخورد کنند زیرا که ما باید عملکردها را ارزیابی نموده و تمامی مشکلات موجود را با همفکری و کار کارشناسی هموار نماییم و برای مزارع و تولیدات گزارش تحلیلی ارائه دهیم.

✅ مدیرعامل شرکت مغان افزود: عمده ترین چالش ما آب است و باید از سیستم نوین آبیاری بهره بریم و علاوه بر آن هدر رفت آب را با انتقال آب از لوله مدیریت کنیم و حتی جهت بهره برداری از آب های برگشتی نیز برنامه داشته باشیم.
وی در پایان گفت: تشکیل ستاد برداشت برایمان تجربه مفیدی بود و برای دیگر عملیات های کاشت و داشت نیز باید اقدام شود و تمامی معاونت ها با امورات خود جلسات مستمر و تخصصی داشته باشند تا بتوانیم طبق خروجی این جلسات تصمیمات در خوری اتخاذ نماییم.

 


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان