✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسدالله محسن زاده، مدیرعامل شرکت در این دیدار اظهار داشت: بعد از بازگشت شرکت به دولت و استقرار تیم جدید مدیریتی شرکت را با ۱۴۰ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتیم که الحمدالله با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و مدیریت‌ مالی این مطالبات پرداخت و به صفر رسیده است.

✅ وی با بیان اینکه در طول ۶ ماه گذشته حقوق پرسنل زحمتکش این شرکت یک روز هم تاخیر نداشته و بموقع پرداخت شده است، گفت: با پرداخت ۲۰ درصد حق جذب که در طول ۴۰ سال گذشته شرکت بی‌سابقه بوده است، باعث افزایش دریافتی پرسنل شده ایم.

✅ وی افزود: با تامین بموقع نهاده ها و تلاش های شبانه روزی پرسنل زحمتکش، امسال نسبت به سال گذشته شاهد افزایش بیش از ۳۰ درصدی راندمان تولید محصولات استراتژیک از جمله گندم، کلزا و جو را شاهد بودیم که این روند ادامه خواهد یافت و در این مسیر از دستگاه قضایی که همیشه حامی و پشتیبان تولید در این بنگاه اقتصادی بوده است، صمیمانه تقدیر و تشکر بعمل می آید.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت با ذکر اینکه خوشبختانه کارها با خرد جمعی، همدلی و همکاری پیش می‌رود، اظهار داشت: هیئت مدیره تا این لحظه تعداد 33 جلسه برگزار نموده که 257 بند مصوبه داشته است. از این تعداد دویست و نوزده بند محقق گردیده و مابقی در حال پیگیری و انجام می باشد.

✅ وی در ادامه با بیان اینکه جا دارد، از تلاش های شخص آیت اله رئیسی که در بازگرداندن این بنگاه اقتصادی به دولت نقش اساسی داشته است، سپاسگزاری کنم، چنین گفت: هم اکنون ماهانه نسبت به پرداخت 25 میلیارد تومان حقوق به پرسنل تلاشگر شرکت اقدام بعمل می آید و شرکتی را که به امانت به ما سپرده شده است، در حفظ و بالندگی آن سعی و کوشش فراوان می شود. با تلاش جهادی به فرمایشات مقام عظمای ولایت در خصوص اقتصاد مقاومتی جامه عمل پوشانده و موفق به افزایش ۳۲ درصدی تولیدات شده ایم. در ادامه راه با آغاز صادرات محصولات این شرکت به کشورهای عراق و پاکستان در خط مقدم جنگ اقتصادی بصورت تمام قد سینه سپر کرده ایم. محمدی در پایان افزود: ما مرزداران با تلاش های شبانه روزی برای افزایش تولید در جهت قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش تلاش خواهیم نمود.

✅ حجت الاسلام کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه معاون دادگستری قزوین و ۱۰ سال رئیس دادگستری قزوین و البرز بوده‌و با مشکلات بنگاهای اقتصادی و حوزه های کار و کارگری کاملاً آشنایی دارم، چنین ادامه داد: در دیدارهایی که با آقایان اسماعیلی و آیت الله رئیسی داشته‌ام، از اقدامات انجام یافته در شرکت ابراز رضایت کرده اند که البته استمرار این موفقیت ها مهم بوده و در کنار آن نظارت نزدیک و دور نیز لازم می باشد.

✅ رئیس کل دادگستری استان اردبیل اظهار داشت: کمتر محفلی هست که از کشت وصنعت مغان بحث شود و از بازگشت آن به دولت ابراز خوشحالی نگردد که در اینجا جا دارد از شخص آیت الله دکتر رئیسی بابت به سرانجام رساندن این کار بزرگ تشکر نمایم. وی با بیان این نکته که مقطعی فکر نکنیم، افزود: هر جا که پول هست، فساد خود به خود رخنه می کند. پس بهتر است با برنامه ریزی مدرن به سمت الکترونیکی شدن و شفافیت حرکت شود. ادامه این اعتماد سازی لازم و ضروری است و در همه جا اقدامات جهادی و انقلابی اعضای هیئت مدیره مورد تحسین واقع می شود و ما نیز در ادامه این مسیر بر اساس وظیفه قانونی، شغلی و شعار سال از تولید حمایت و پشتیبانی می کنیم.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان