⏪ دیدار دکتر مهدی پندار، معاون بهره وری اقتصادی سازمان اوقاف کشور و حجت الاسلام والمسلمین دکتر مهدی ستوده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دیدار و گفتگو کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین ستوده ضمن بیان اینکه فعالیت ها و تلاش شبانه روزی مدیرعامل و هیئت مدیره سبب رضایت توام با آرامش در شرکت شده است، چنین بیان کرد: اوقاف در رویکرد جدید به عرصه تولید و اشتغال ورود کرده و آماده همکاری و سرمایه گذاری با شرکت مغان است.

✅ دکتر مهدی پندار، معاون بهره وری اقتصادی سازمان اوقاف کشور اظهار داشت: شرکت مغان در سراسر کشور از شهرت بسزایی برخوردار است و با تکیه بر پتانسیل هایی که در این بنگاه اقتصادی موجود است و با توجه به فعالیت اوقاف در حوزه سرمایه گذاری و تولید آمادگی داریم ضمن بهره برداری از ظرفیت شرکت، در زمینه تولید بذر و توسعه بخش دامپروری سرمایه گذاری نماییم.

✅ اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ضمن استقبال از سرمایه گذاری های مشترک، چنین اظهار کرد: شرکت مغان از ظرفیت بزرگی برای سرمایه گذاری در کشور برخوردار بوده و در تولید محصولات در بخش های کشاورزی، باغات، صنایع و دامپروری، زنجیره ای کامل از صفر تا صد می باشد.

 

 

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت مغان