✅◀️ رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از فاز جدید سرمایه گذاری در شرکت کشت و صنعت مغان خبر داده و اذعان داشت: سرمایه گذاری، اشتغال و پویایی هدف اصلی ماست و با اعمال هر مرحله سرمایه گذاری، اشتغال برای جوانان جویای کار نیز ایجاد می شود.

✅ یونس ژائله در بازدید از واحدهای مختلف شرکت بر فعالیت دانش بنیان تاکید کرد و کار اصولی و علمی را زیر بنایی برای رشد کشت و صنعت ها دانسته و افزود: ما نباید طبق روال قبلی دولتی پیش برویم زیرا اثبات شده که این نوع عملکردها نتیجه مثبتی نداشته و نخواهد داشت زیرا که ما باید یک الگوی موفق و قابل استناد برای کل کشور باشیم. همچنان که قبلا از حذف سموم در داخل مزارع و باغات شرکت جهت تولید محصولات سالم و پاک تاکید شد و نهایتا نتیجه مثبتی حاصل گردید که در این خصوص نیز معتقدم بدون آزمایشات علمی اقدام تولیدی انجام ندهیم

✅ ژائله در ادامه گفت: من به کار تیمی معتقدم و از فعالیت های جمع محور و به ویژه در فعالیت های کشاورزی، دامداری و راه اندازی کارخانجات و صنایع تبدیلی لذت می برم که در نهایت کارآفرینی برای جوانان و مردم عزیزمان برایم انرژی مضاعف می دهد و در کشت و صنعت مغان نیز علاوه بر سرمایه گذاری و اشتغال هر واحدی که عملکرد و بهره وری قابل قبولی داشته باشد طرح تشویقی دو برابر حقوق برای کل پرسنل آن واحد در نظر گرفته می شود.

✅ رئیس هیئت مدیره شرکت بعد از بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی در جلسه برنامه ریزی شرکت حضور یافته و بیان کرد: با تداوم سرمایه گذاری در کشت و صنعت مغان خرید 30 دستگاه کامیون باری، 50 دستگاه تراکتور و ادوات پشت بند، راه اندازی صنایع چوب، خرید 40 هزار راس گوسفند و راه اندازی سایت گوسفنداری، راه اندازی کارخانه پنیرسنتی پاستوریزه گوسفندی، راه اندازی سه خط تولید جدید در کارخانه قند مغان 1- خمیرمایه 2- الکل 3- اسید سیتریک، کنسروسازی، پرورش انواع پرندگان اعم از بوقلمون، غاز، تولید سوسیس و کالباس و خطوط بسته بندی محصولات، اخذ مجوز برای احداث کارگاه سم سازی، کاشت باغ انار، انجیر، شاه توت، خشک کن انگور، پرورش ماهی، ساخت آزمایشگاهای علمی، تخصصی و کیفی پیشرفته، کارگاه موتور شویی ماشین آلات و... در شرف انجام و خرید می باشد. همچنین دستگاهای روغنکشی زیتون و سورتینگ میوه نیز وارد شرکت شده و در حال نصب و راه اندازی می باشند.

✅ یونس ژائله رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در پایان افزود: ما در کشت و صنعت مغان مشکل نرم افزاری داریم به همین جهت دستور نصب نرم افزار فنی برای کل مجموعه شرکت داده شده است که جهت سهولت کل کارها و پیشروی علمی و بِروز برای کشت و صنعت مغان لازم و ضروری است و قطعا مثمر ثمر خواهد بود.

 

 

 

 

 

 


✍️ روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان