✅ داستان جدید و ساختگی برنج ها و احتکار و از این دست واژه های نخ نما نیز آخرین دستاویز افراد عناد ورزی است که تمامی تیرها، بهانه ها، تخریب ها و حتی سهم خواهی های آنها به سنگ خورد که این قشر مردم فریب به آن دلبسته اند تا چهره سرمایه گذار کشت و صنعت مغان را به زعم خود تخریب کنند.

❌ در کجای جهان مدت زمان ترخیص کالا از گمرک احتکار به شمار میرود؟
سوالی است که هیاهوچی ها هرگز به آن پاسخ نخواهند داد چرا که با وارونه جلوه دادن حقیقت سعی میکنند کشت و صنعت مغان را که با سرعت در حال توسعه بوده و به سوی سود دهی حرکت میکند از دست جوانان بدون پول و پارتی منطقه که استخدام این شرکت شده اند خارج کرده و باز هم به دست نظر کرده ها، سفارشی ها و آقایان و آقازادگان بسپارند تا آنچه از کشت و صنعت مغان باقی مانده است را نیز به یغما ببرند.


✅✅ عین نتیجه گزارش به استناد نامه شماره: 105/42459 به تاریخ: 1398/07/04 سازمان صنعت و معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی: با عنایت به موارد عنوان شده و همچنین توجه به زمان ترخیص کالا(حدود دو ماه)، برابر ماده ۹ قانون تعزیرات حکومتی وارد کننده کالا تا مدت ۳ ماه پس از ترخیص فرصت دارد تا نسبت به نرخ گذاری کالا اقدام نماید ( که طبق رونوشت نامه فوق الذکر سازمان حمایت قیمت مورد نظر اعلام گردیده است)ْ ضمن اینکه اعلام موجودی کالا و ثبت انبار در سامانه جامع انبارها دلیل بر حسن نیت صاحب کالا داشته بطوریکه در این مدت عرضه کالا صورت پذیرفته است. ◀️ بنابراین با توجه به بررسی های انجام یافته ظن احتکار برای این مورد از نظر این سازمان موضوعیت ندارد. ▶️
مراتب به انضمام مدارک و مستندات مربوطه جهت بهره برداری ارسال می گردد./

? جالب است که طبق تصویر الصاقی که خبرگزاری ایرنا با تیتر فوق انتشار داده نیز قابل توجه است: مراغه – ایرنا – معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه شایعه احتکار برنج از سوی یکی از شرکت‌های خصوصی در این شهرستان را تکذیب کرد.

? آنچه مسلم است این سیاه نمایی ها و اسید پاشی های رسانه ای هیچ اثری در اراده سرمایه گذاران بخش خصوصی کشت و صنعت مغان برای آبادانی و توسعه این شرکت نخواهد داشت، چرا که در قاموس کار برای مردم عادی که به لطف حضور بخش خصوصی خوشنام در این شرکت در حال استخدام هستند و آینده ای که این شرکت برای منطقه در پی خواهد داشت، خستگی و نا امیدی جایی ندارد. /

 

 

 

 


منبع: پایگاه اطلاع رسانی نسیم خبر موغان☀️☀️


#نسیم_خبر