.... جذب ۵۰۰ نفر نیروی جدید در کشت و صنعت مغان تا ۱۰ روز آینده ......

به گزارش روابط عمومي شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، با راه اندازی و افتتاح کارخانجات صنایع تبدیلی در کشت و صنعت مغان،این شرکت اقدام به جذب و استخدام 500 نفر نیروی کار تا 10 روز آینده خواهد کرد . نحوه ثبت نام، آموزش و استخدام از طریق روابط عمومی شرکت اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

آغاز دور جدید استخدام در کشت و صنعت مغان/ بزرگترین کارخانجات خاورمیانه بزودی در کشت و صنعت مغان راه اندازی می شود

رئیس هیئت مدیره و سرمایه گذار شرکت کشت و صنعت مغان در گفت و گو با گروه رسانه‌ای برای اردبیل از استخدام ۵۰۰ نفر نیروی کار در مرحله دوم جذب نیرو خبر داد .

به گزارش گروه رسانه ای برای اردبیل یونس ژائله در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به آغاز مرحله دوم جذب نیرو در کشت و صنعت مغان گفت : در مرحله اول ۵۰۰ نفر نیرو جذب این شرکت شده و ۱۴۰۰ نفر از پرسنل این شرکت تبدیل وضعیت شدند ، طبق برنامه ریزی های انجام گرفته مرحله دوم استخدام در کشت و صنعت مغان با ظرفیت ۵۰۰ نفر بزودی و در روزهای آینده آغاز شد .

رئیس هیات مدیره کشت و صنعت مغان بر لزوم توسعه این شرکت علی الخصوص در حوزه صنایع تبدیلی تاکید کرد و ادامه داد : علی رغم همه تحریم ها و مشکلات پیش رو همه عوامل و دست اندرکاران این مجموعه با تمام توان در حال پیش برد اهداف و برنامه ریزی های هستند و به لطف الهی کارنجات صنایع تبدیلی از کشورهای اروپایی خریداری شده و وارد کشت و صنعت شده است .

بزرگترین کارخانجات خاورمیانه بزودی در کشت و صنعت مغان راه اندازی می شود.

  

 

وی از به بهره برداری رسیدن بخشی از کارنجات صنایع تبدیلی خبر داد و افزود : بخش قابل توجهی از این کارخانجات آماده افتتاح است و بخشی دیگر نیز در حال آماده سازی و راه اندازی است که با تکمیل و افتتاح مجموعه کارخانجات صنایع تبدیلی ظرفیت استخدام نیروی کار افزایش خواهد یافت .

ژائله در خصوص کارخانجات صنایع تبدیلی گفت : متعهد هستیم بزرگترین کارخانجات خاورمیانه را در کشت و صنعت راه اندازی کنیم و در همین راستا خطوطی که درآینده نزدیک در واحد پروسس میوه راه اندازی خواهیم کرد ۸ واحد کارخانه صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی هدف گذاری شده است تا با بهره مندی از این دستاوردها از خام فروشی محصولات کشاورزی که آرزوی دیرینه مردم منطقه و استان است جلوگیری شود.

کمباین های ایتالیایی برداشت گوجه فرنگی

وی گفت : کارخانه کنسرو زیتون به ظرفیت ۱۰۰۰ تن در سال با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۱۰۰ نفر و کارخانه روغن زیتون به ظرفیت ۱۰۰۰ تن درسال با ظرفیت  ایجاد اشتغال برای ۸۰ نفر در دست اقدام است که با راه اندازی و بهره برداری از آن تحول مطلوبی در حوزه کاشت این محصول و محصولات تولیدی ثانوی و نهایی رخ خواهد داد .

سرمایه گذار کشت و صنعت مغان با اشاره به عزم جدی این مجموعه در راستای تاسیس کارخانجات مدرن با فناوری های روز جهان تصریح کرد : خط تولید ترشیجات با ظرفیت ۱۵۰۰ تن در سال و با ایجاد اشتغال برای ۱۲۰ نفر،  خط تولید میوه جات خشک صنعتی و آجیلی به ظرفیت  ۲۰۰۰ تن در سال وبا ایجاد اشتغال  برای ۹۰ نفر ، خطوط کمپوت هلو ،گیلاس ،آلبالو و .. به ظرفیت ۱۵۰۰ تن در سال و با ایجاد اشتغال برای ۸۰ نفر ، خطوط انواع آبمیوه  به ظرفیت ۲۰۰۰ تن در سال و با ایجاد اشتغال برای ۶۰ نفر، خطوط فرآوری بادام زمینی به ظرفیت ۵۰۰۰ تن در سال و با ایجاد اشتغال برای   ۱۲۰ نفر، خطوط تولید اولئورزین ها، انواع اسانس های خوراکی ،انواع داروهای گیاهی  به ظرفیت ۲۰۰۰ تن در سال و با ایجاد اشتغال برای    ۲۰۰ نفر،  از جمله کارخانجاتی است که در حوزه صنایع تبدیلی کشت و صنعت مغان به بهره برداری خواهد رسید.

قطعات ایتالیایی کارخانه روغن کشی

ژائله افزود : با توجه به کشت حجیم گوجه فرنگی و پتانسیلهای موجود بهره برداری از این محصول ، قطعات و تجهیزات بزرگترین کارخانه تولید رب با ظرفیت ۳۰۰۰ تن خریداری شده و در حال آماده سازی و راه اندازی در کشت و صنعت مغان می باشد که ظرفیت قابل توجهی برای اشتغال فراهم خواهد کرد . همچنین تجهیزات کارخانه روغن کشی با ظرفیت تولید ۳۰۰۰ تن در روز از شرکت ایتالیایی با هزینه ای بالغ بر ۱۰۵ میلیارد تومان خریداری شده و  تا دوماه آینده به بهره برداری خواهد رسید ، کارخانه روغن کشی یکی از کارخانجات کم نظیر در سطح کشور از نظر تکنولوژی و فناوری و گستردگی است .

تا ۱۰ روز آینده دور جدید استخدام ۵۰۰ نفر آغاز خواهد شد

وی ادامه داد : از مجموع ظرفیت های اشتغال ایجاد شده از قبل راه اندازی کارخانجات صنایع تبدیلی تا ۱۰ روز آینده آگهی استخدام ۵۰۰ نفر نیروی جدید در کشت و صنعت مغان منتشر خواهد شد ونحوه ثبت نام وآموزش  واستخدام از طریق روابط عمومی شرکت اطلاع رسانی عمومی می گردد تا تعهدات این مجموعه در حوزه ایجاد اشتغال با قدرت ادامه داشته و پیش تر از پیش بینی ها محقق گردد.

رئیس هیات مدیره کشت و صنعت مغان تعهد این شرکت را در مدرنیزه کردن این مجموعه را یادآور شد و تاکید کرد : تمامی کارخانجات ذکر شده با کارشناسی های انجام گرفته از قدرتمندترین و با کیفیت ترین تولید کنندگان جهانی  با تکنولوژی روز دنیا خریداری شده و در کشت و صنعت مغان راه اندازی می شود .

وی گفت : اعتقاد ما بر این است که سرمایه گذاری باید با در نظر گرفتن ظرفیت های موجود و بر اساس چشم انداز بلند انجام گیرد و بر هیمن اساس کیفی سازی و به روز آوری ماشین آلات و تجهیزات از معتربرترین برند های جهان تهیه میشود تا در آینده ای نزدیک کشت و صنعت مغان یکی از شرکت های بزرگ تولیدات محصولات کشاورزی و دامی در سطح بین الملل شود.

ما آبروی خود را در کشت و صنعت سرمایه گذاری کرده ایم

ژائله ظرفیت های کشت و صنعت مغان را در سطح جهانی بینظیر خواند و یاد آور شد : غفلت از این سرمایه عظیم زیبنده کشور و مردم شریف و نجیب منطقه نیست . ما در اولین قدم آبروی خود را در این مجموعه سرمایه گذاری کردیم و هم قسمیم که رونق تولید و اقتصادی ای در شان مغان و کشور با استانداردهای جهانی را محقق کنیم .

کمباین های آلمانی برداشت چغندر

سرمایه گذار کشت و صنعت مغان خرید ماشن آلات روزدنیا و کمباین های فوق مدرن برداشت گوجه فرنگی و چغندر و صدها دستگاه تراکتور و ماشین آلات اسب بخار کوچک را یاد آور شد و افزود : همه این اقدامات و راه اندازی کارخانجات صنایع تبدیلی در کشت و صنعت مغان تنها آغازی بر روند تحول و جهانی سازی این شرکت است و مصمم هستیم با قدرت راه را ادامه داده و آینده ای نزدیک کشت و صنعت مغان را تبدیل به یکی از بزرگترین مجموعه های اقتصادی جهان کرده و نتیجه کار ما منجر به احترام بازرهای جهانی به برند کشت و صنعت مغان شود.

ژائله در بحث ایجاد اشتغال گفت : در هیچ کجای جهان هیچ شرکتی موفق نبوده مگر با تکیه بر نیروی انسانی متعهد و دلسوز و ماهم با تکیه بر همین اصل با بهره مندی از جوانان کاربلد و متعهد منطقه به سوی آینده ای سرشار از موفقیت و بالندگی گام برداریم . احساس ما این است که مجموعه شرکت ، نیروی کار و مردم منطقه و استان کلیتی در هم تنیده است و هدف مشترک همگی ما رساندن کشت و صنعت مغان بر اوج قله های شایستگی و موفقیت است.

 

http://barayeardabil.ir