به گزارش روابط عمومي شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان،  ماشین آلات پیشرفته و فوق مدرن برداشت چغندر قند به ارزش 170 میلیارد ریال خریداری و در کشت و صنعت مغان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت مغان صبح امروز دو دستگاه کمباین برداشت چغندرقند با برند هولمر ساخت کشور آلمان که به پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا مجهز است وارد مجموعه کشت و صنعت مغان شد .
✅ با بهره گیری از این کمباین ها در کشت و صنعت مغان فرآیند برداشت چغندر با تحول چشمگیری روبرو خواهد شد چرا که تکنولوژی های به کار رفته در این ماشین آلات به روزترین و آخرین فناوری های صنعت کشاورزی جهان در حوزه برداشت است .
✅ این کمباین ها میتوانند به صورت همزمان شش ردیف چغندر قند را برگ زنی ، طوقه زنی ، چغندر کنی ، تمیز کنی از کلوخ و علف هرز را انجام داده و در مخزن 21 تنی خود انبار نماید .تخلیه مخرن آنها تنها در 40 ثانیه صورت میگیرد .
عرض کار این دستگاه ها 3.30 متر و عملکرد فوق مدرن آنها بازده مزرعه ای بیش از 3.6 هکتار در ساعت را پی دارد که مجموع این توانایی و امکانات در یک دستگاه باعث میشود کشت و صنعت مغان به پیشرفته ترین کمباین های برداشت چغندر در دنیا مجهز شود .
✅ این کمباین ها ساخت سال 2019 هستند و برای اولین بار در شمالغرب کشور مورد بهره برداری قرار می گیرند.
✅ کشت و صنعت مغان با توجه به سرمایه گذاری های انجام گرفته و چشم انداز های تعریف شده ، به سرعت به سمت مدرنیزاسیون پیش میرود که ورود کمباین های برداشت چغندر قند و بهره برداری از آن گوشه ای از تعهدات این شرکت در حوزه به روزسانی ماشین آلات و زیر ساخت ها و حرکت به سوی مدرن سازی کشت و صنعت مغان را تحقق می بخشد.

 

 

 


روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان