به گزارش روابط عمومی شرکت، روند تعمیر و آماده سازی کارخانه عظیم قند مغان و چند واحد تولیدی با تیم مجهز تعمیرات از هفته بعد شروع خواهد شد.گلچین بیان کرد زمان بندی در تعمیرات کارخانه قند مغان، مهم بوده و بایستی به این امر توجه ویژه ای شود.

جلال گلچین نائب رئیس و مدیر عامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در جلسه ای که بعد از بازدید با مدیر کارخانه و مهندسین و کارشناسان تعمیر و تجهیز شرکت و تیم اعزامی از شیرین عسل داشت به اوورهال کارخانه قند در کمترین زمان اشاره و به کاهش هزینه ها و رعایت الگوی مصرف به ویژه حامل های انرژی اشاره کرد و ادامه داد در روند عملیات تعمیر و نگهداری کارخانه قند مغان نسبت به پارسال باید دقت ویژه ای از سوی کارشناسان و همکاران جدیدی که امسال در امر تعمیرات ما را یاری میکنند انجام گردد، به طوریکه تمام مراحل تعمیر و آماده سازی و نحوه اجرای دقیق و با زمان بندی حساب شده میتواند راندمان تولید را افزایش دهد.
وی به نقش این کارخانه در اشتغال زایی و رشد و بالندگی منطقه اشاره و افزود: در طول فعالیت این واحد بزرگ صنعتی به طور غیر مستقیم برای بیش از 3هزارنفر شغل ایجاد می کند در همین راستا روند کار عملیات تعمیر و تجهیز کارخانه قند مغان نسبت به سال گذشته بایستی دقت ویژه ای از سوی کلیه پرسنل و افرادی که در بحث تعمیرات دخیل هستد شود.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، با اشاره به گردش کار این کارخانه در سال های اخیر اضافه کرد: به لحاظ میزان صرفه جویی و افزایش بهره وری، پیش بینی می شود در صورت تحقق برنامه های تدوین شده و تامین مواد اولیه، امسال با افزایش تولید شکر در این کارخانه شاهد باشیم.
ایشان از کارکنان و کارگران زحمتکش کارخانه قند مغان خواست، با تلاش و همت مضاعف در راستای تحقق برنامه های این واحد صنعتی تلاش کنند.

شریفی مدیر کارخانه قند مغان نیز با ارائه گزارشی از روند تعمیرات کارخانه قند گفت: با در نظر گرفتن میزان صرفه جویی و افزایش بهره وری، کارهای بزرگی در زمینه ی تعمیر قطعات این کارخانه توسط پرسنل زحمتکش صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت مغان کارخانه قند مغان در زمینی به مساحت 43 هکتار احداث شده است و با ظرفیت اسمی پنج هزار تن چغندر قند در روز، یکی از دو کارخانه بزرگ تولید شکر در کشور است که شکر سفید ملاس و تفاله از محصولات این کارخانه است.
شرکت کشت و صنعت کشت و صنعت و دامپروری مغان در پارس آباد، با داشتن اراضی وسیع کشاورزی، دو هزار و 600 هکتار باغات مدرن میوه، مجتمع بزرگ دامپروری، کارخانه های قند، لبنیات، فرآوری میوه و چند واحد تولیدی دیگر، از شرکت های منحصر به فرد کشور محسوب می شود.

 

 

 

 

 روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان