به گزارش روابط عمومی شرکت، جمعی از کارگران و کارمندان بسیجی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، جهت تجدید عهد و پیمان با شهدای دوران دفاع مقدس راهی مناطق عملیاتی شدند. بسیجیان شرکت مزبور ابتدا با حضور در مزار شهدای گمنام شهرستان پارس آباد مغان و قرائت فاتحه و نثار ثواب آن به روح والای آن معراجیون راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
ابراهیم فکور، مسئول ناحیه مقاومت کارگری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: این سفرها که با حضور پرشور بسیجیان شاغل در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان انجام می شود، همه ساله مصادف با ایام تحویل سال نو انجام می گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت کارگری شرکت اظهار داشت: به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی و برای پاسداشت و صیانت از ارزش های دفاع مقدس و همچنین برای انتقال اهداف و آرمان های آن کبوترهای خونین بال به نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی، کاروان های فرهنگی و ترویجی راهیان نور امسال نیز همچون سال های ماضی برای دیدار از مناطق عملیاتی، عازم جنوب کشور شدند.

شایان ذکر است طی این سفر زیارتی و فرهنگی از مناطق عملیاتی هویزه، شلمچه، اروندکنار، فکه و یادمان ها و موزه های دفاع مقدس در این مناطق بازدید بعمل آمده و با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، به تعمیق هر چه بیشتر بینش و معرفت بسیجیان اقدام خواهد شد.

 

 

روابط عمومی شرکت کشت و صنعت مغان